ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟
سرخط خبرها

جزئیات پرداخت وام ازدواج ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۶۶۰۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
جزئیات پرداخت وام ازدواج ۱۴۰۰
تاکنون ۲۷ هزار و ۵۱ نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره‌مند شده اند و سایر افراد نیز در حال تکمیل مدارک هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، شهرزاد دانشمندی با بیان اینکه تاکنون ۲۷ هزار و ۵۱ نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره‌مند شده‌اند و سایر افراد نیز در حال تکمیل مدارک هستند، گفت: به محض ابلاغ این قانون از سوی دولت به بانک مرکزی، این موضوع به بانک‌ها ابلاغ شد.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: بر اساس قانون، افرادی که از سال ۹۷ ازدواج کرده و تسهیلات دریافت نکرده‌اند، می‌توانند نسبت به دریافت وام ازدواج ۷۰ میلیون تومانی اقدام کنند. این افراد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه قرض‌الحسنه ازدواج، بانک عامل و شعب را مشخص کنند و در مرحله آخر بانک از طریق ارسال پیامک متقاضی را مطلع می‌کند.

وی افزود: بر اساس قانون، مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه برای زوج‌های زیر ۲۵ سال (داماد) و ۲۳ سال (عروس) ۱۰۰ میلیون و برای ایثارگران دو برابر است.

دانشمندی درباره وثیقه‌های این تسهیلات گفت: وثیقه‌ها بر اساس اعتبارسنجی، حساب یارانه‌ای افراد و سفته است و بانک‌ها بنا بر شرایط متقاضی و اعتبارسنجی، نسبت به دریافت وثیقه کافی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: مدت باز پرداخت تسهیلات ۱۰ ساله است و برای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان ماهانه یک میلیون تومان اقساط در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->